donderdag 24 januari 2013

Review: Catrice 400 Blue Cara Ciao

Hoi! Puur uit toeval is het lakje wat ik vandaag swatch alweer een blauwe Catrice: Blue Cara Ciao:

Dit is een prachtige lego-blauwe kleur die eigenlijk met één laagje al prima doorkan. Ik breng meestal toch twee laagjes, om net alle oneffenheden nog weg te krijgen. Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar op de foto's lijkt het lakje wel wat minder fel. In het echt is hij echt heel fel, knalblauw. Ik zal dus meerdere foto's laten zien om het beste resultaat te kunnen laten zien.



Bij deze twee foto's zat er nog één laag op. De volgende foto's bevatten twee lagen.







Ik heb de kleur zo goed mogelijk geprobeerd te vangen. Als je overtuigd bent dat je deze lak ook wilt, moet je snel zijn. Heel veel Catrice lakjes zijn namelijk afgeprijsd nu en gaan uit het assortiment. De lakjes zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor 2,69.

Liefs, Rozanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten