donderdag 24 januari 2013

Action: Impuls elektrische nagelvijl

Hoi allemaal!

Van de week heb ik een ontdekking gedaan die uitliep op een uitvinding van de eeuw...

Bij de action zag ik toevallig een elektrische nagelvijl liggen. Eigenlijk wist ik al dat het niets zou zijn, maar ik nam hem toch maar mee voor 1,69... Eenmaal thuisgekomen probeerde ik het ding uit en was er niet echt tevreden over.. Het was een rotgevoel aan je vingers en ik vond de opzetstukjes te grof voor mijn zachte nagels. Ik had het apparaat maar in mijn nagellak koffer gegooid en er niet meer naar omgekeken.

De week daarvoor had ik een acryl starterspakket besteld, en ook al uitgeprobeerd. Bij het zetten van acryl kreeg ik allemaal bobbels en bulten in mijn acryl. Met de grove vijl die bij het pakket zat ging het veel te hard en vijlde ik bijna de hele acryl eraf. Ik bedacht dat ik die elektrische nagelvijl nog had en besloot het daarmee te proberen. Dit ging heel goed! De opzetstukjes zijn fijner dan de bijgeleverde nagelvijl en je kan preciezer werken. Nu gebruik ik de elektrische nagelvijl dus voor als ik acryl gebruik!


De elektrische nagelvijl is te koop bij de Action voor 1,69 en bevat een etuitje, het apparaat en een bakje met vijf opzetstukjes. Van links naar rechts:
1. Voor harde randen van de nagels
2. Polijsten van de nagels, laatste stap
3. Grof vijlen en groeven verwijderen van het oppervlak, eerste stap
4. Fijn vijlen van het oppervlak, tweede stap
5. Bewerken van de nagelriemen

De elektrische nagelvijl werkt op twee AA batterijen. Deze zijn niet bijgeleverd.

Als je wel eens acryl gebruikt of sterke nagels hebt, is het zeker het proberen waard!


Liefs, Rozanne

7 opmerkingen:

  1. Hey weet jij of ze die nog hebben en uit welk vak heb jij hem zeg maar dan kan ik zelf ff kijken anders groetjes r

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg de opzet stukjes er niet in ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij lukt dat ook niet, heeft u het inmiddels al?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey bij welke Action hebben jullie het gehaald ?

    BeantwoordenVerwijderen