donderdag 24 januari 2013

Review - Herome nagelverharder extra sterk

Hallo iedereen!

Na een hele lange tijd dat ik heel erg druk ben geweest met mijn studie, zal ik weer eens proberen een paar berichten te maken. Ik heb nu namelijk weer twee weken vrij en mijn handen jeuken om van deze blog iets moois te maken.

Ik heb een tijd terug de Herome nagelverharder extra sterk uitgeprobeerd omdat mijn nagels heel erg broos waren en supersnel splijten. Dit kwam ook door mijn werk, ik werk in de supermarkt. Hoofdzakelijk ben ik caissiere, dus ik zit steeds met mijn vingers in bakjes geld te graaien, maar meestal ben ik aan het vakkenvullen, wat betekend dat ik kartonnen dozen met dikke plakband moet opentrekken en vriezers moet spiegelen. Dit is dus ook killing voor mijn nagels.


De gebruiksaanwijzing: Smeer op dag 1 een laagje op je nagels. Op dag 2 komt daar een laagje bij. Dag 3 haal je deze laag eraf en lak je weer een nieuw laagje enz. Doe dit twee weken lang. Deze behandeling mag je maar eens per jaar gebruiken, maar je mag hem wel af en toe als basecoat gebruiken. Tijdens de behandeling kan je deze lak gebruiken als basecoat, alleen moet je dus elke dag je nagels schoonmaken en weer een nieuw laagje erop doen. Hier begon ik niet aan, dus ik heb gewoon braaf twee weken geen nagellak gedragen. Na mijn behandeling ging het met mijn duim, pink en ringvinger heel goed, maar mijn wijsvinger en middelvinger bleven slap en splijten. Ik heb mijn werk maar gewoon de schuld gegeven. Dit zijn toch de nagels die je het meest gebruikt..

Bijkomend voordeel: Op de dop van deze lak zit een bokkenpootje, waarmee je je nagelriemen terug kan duwen! Dit is heel handig, omdat dit wel belangrijk is bij het gebruik van deze lak. En zo is de kans klein dat je het vergeet!

De prijs is rond de 12,50 en is te koop bij onder andere de Kruidvat. Als ik jou was zou ik de aanbiedingen in de gaten houden, omdat Herome best vaak afgeprijsd is. Zo heb ik deze 1+1 gratis gehaald, en soms is hij voor de helft.. Hou het in de gaten dus!


Dit was eindelijk, na lang wachten, mijn review over de Herome nagelverharder extra sterk! Ik hoop dat jullie het interessant vonden!


Liefs Rozanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten