woensdag 6 februari 2013

Mijn nailarts!

Hoi iedereen!

Sinds ik een nieuwe telefoon heb kan ik veel mooiere foto's maken van mijn nailarts. Al mijn oude nailarts op mijn blackberry laat ik dus maar zoals het is.

Vandaag wil ik jullie mijn nailarts showen die ik in de afgelopen tijd gemaakt heb. Helaas heb ik er geen tutorial bij, maar ik zal proberen vanaf nu meer nailart tutorials te maken. Alle foto's zijn door mij gemaakt en alle nailarts ook. De foto's komen van Instagram en over sommige zit een filter.

Blauw: NYC - East Village


Blauw: Catrice - Pool party at night
Zwart en wit zijn stripers van Claire's

Zilver caviar, te koop bij Claire's

Zwarte pietjes nagellak!

Blauwe ombre

Zwart met gouden ombre

Nagelwiel met verschillende designs!

Kerstlampjes

De nagels van mijn nichtje gelakt met kleine aardbeitjes

De nagels van mijn tante met alhambra design
Blauw: Essence - Choose me

Nieuwjaarsnagels met een sterretje

Een poging acrylnagels...
Wit: Top of the Ice-Stream

Kerstnageltjes

Nagelstickers van Sephora

Gosh - Holographic Hero

Blauw: Catrice - Blue Cara Ciao

Bloemetjes nailart geinspireerd op Beautynailsfun
Paars: Catrice - Heavy Metallilac
Glitters: Essence Special Effect Toppers - It's Purplicious

Nogmaals bloemetjes nailart!
Groen: Tiger store (best slechte nagellak overigens...)

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de nailarts vinden, en willen jullie vaker tutorials?
Vergeet niet om mijn blog te sharen!! 
Liefs xx

1 opmerking:

  1. Ik vind je nailarts heel erg mooi en precies. Bovendien vind ik ze origineel!

    Liefs,

    Maria Antoinette
    www.beautybandit.nl

    BeantwoordenVerwijderen