woensdag 11 januari 2012

Welkom bij Classy Chique!!


Haii! Welkom op deze spiksplinternieuwe blog, vol trots presenteer ik jullie:

Classy Chique!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Rozanne, 17 jaar oud en ik ben dol op alles waar meiden dol op zijn. Ik ben gek op mode en beauty, nagellak-addicted, fotografie, en ik wil dit graag met jullie delen via Classy Chique. Ik zit momenteel in het eerste jaar van Communication & Media Design op de Hogeschool Utrecht, dus daar zal ik het ook nog flink druk mee krijgen, maar ik zal proberen om regelmatig iets te posten.

Het meest zul je hier mode reviews lezen en nagellak-reviews.. Maar, je zult het vanzelf wel zien, als je me volgt;) Ik zal jullie proberen niet op te zadelen met mijn onboeiende leven #FML. Daar is namelijk niks aan..



Laat een reactie achter als je een mening hebt over mn blog, dan weet ik dat het gelezen wordt, en heb ik meeer motivatie om er meer te posten! En verder, vertel iedereen over mijn blog. Je buurmeisje, vriendin, moeder, vriend, huiskat, opa, maakt niet uit.

Dan rest mij alleen nog om jullie veel plezier te wensen met het lezen van mijn blog!

Enjoy, xRozanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten