vrijdag 13 januari 2012

Review: Essence Nail polish Remover

Hallo! Vandaag ga ik jullie mijn mening geven over Essence Nail Polish Remover

Mijn eerste indruk: Een schattig klein roze flesje nagellakremover. Ik had deze gekocht omdat ik wanhopige pogingen deed om mijn nagels sterker te maken, en deze is nagelverhardend. Ook heb ik een hekel aan de geur van nagellak remover, en bij deze staat op de verpakking da thet naar aardbeitjes ruikt. Toen ik hem voor het eerst ging gebruikte, was ik niet zo te spreken over de geur. Doe dan maar een neutraal luchtje. Dit is toch niet zo'n lekkere geur voor nagellakremover, zo zoet. Wel heb je genoeg aan één keer keren op je watje, het watje is dan nat genoeg om één hand te doen. Dit is dus een groot pluspunt, je doet dus lang met het flesje. De remover werkt goed, nagellak gaat er lekker snel af, ook met meerdere laagjes. Ook druppelt de remover niet langs je vingers als je te hard drukt op je nagel, waar ik me ook altijd aan stoor. Of hij nagelverhardend is, ik heb geen idee. Ik gebruik nu nagelverharder, waar ik ook nog een review over ga doen, dus ik heb niet echt het gevoel dat deze nagellakremover nagelverhardend zijn. Er zit geen aceton in.
Kortom, als je van sterk zoet geurende cosmetica houdt, is dit zeker een goede keus. Ook qua prijs. Ik geloof dat hij 1,99 is.. Je hebt er ook nog andere varianten van, bijvoorbeeld tegen het verkleuren van je nagels. Hij is te koop bij Kruidvat.

Volgende review: Herome Nagelverharder Extra Sterk!

Enjoy, xRozanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten