maandag 23 januari 2012

Nailart: bloemetjes!!


Hoi iedereen, ik vond het hoog tijd voor een nailart, de eerste op Classy Chique!! Ik heb hem gemaakt op de inspiratie van Beautynailsfun.nl, waar nog veel meer leuke nailarts staan.

Ik heb als basis Essence 19 Vip Appeal gebruikt. Een enkel laagje was voldoende. Daarna heb ik met een witte nagellak van de Big Bazar en een oud eyeliner kwastje drie kleine blaadjes gemaakt. Vervolgens met een zwarte striper tippainter vanuit de zijkant streepjes getrokken om de blaadjes heen. Maak hem niet helemaal dicht. Ook in het midden van het blaadje komt een klein streepje, om meer diepte te creeeren. Daarna heb ik nog drie stipjes in het hart van het bloemetje gezet met een omgebogen haarspeld, hier heb ik Catrice Moulin Rouge Light voor gebruikt. Goed laten drogen, en een topcoat er overheen. Doe de topcoat met enkel een paar streken, anders loopt de zwart snel over in de witte blaadjes, en dat zou zonde zijn.

Dit was mijn eerste nailart op Classy Chique, met een credit naar BeautyNailsFun.nl, ik hoop dat jullie het leuk vinden, en ik ben benieuwd naar het resultaat als jullie het ook geprobeerd hebben!!

Enjoy, xRozanne

1 opmerking: