maandag 16 januari 2012

Review: Catrice 460 In The Bronx

Hoi! In plaats van de Herome Nagelverharder doe ik eerst mijn nieuwe nagellak: Catrice In The Bronx! Omdat ik nog niet echt het resultaat zie van mijn nagelverharder. Dussss: Hier mijn nieuwe aanwinst:

Dit was mijn beloning nadat ik twee weken geen nagellak mocht gebruiken, omdat mijn nagels rust moest hebben ofzo. Ik ben er zo blij mee :) Het is een mooie kleur, bruin/brons met glitter. Hij smeert lekker, en dekt eigenlijk al na één laagje. Maar ik gebruik eigenlijk altijd twee laagjes, omdat de kleur dan voller overkomt. In de zon glittert hij zo mooi, en in de schaduw is het gewoon een rustige aardetint. Echt super dus. Hij is te koop voor 2,49 bij de Kruidvat. Hier nog wat foto's, beeld zegt meer dan 1000 woorden;)




Enjoy, xRozanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten