woensdag 20 maart 2013

Review: Catrice - I'm not a Greenager

Hoi!

Ik kwam laatst bij de Kruidvat en tot mijn grote vreugde lag de nieuwe Catrice collectie er! Eigenlijk zou ik geen nieuwe lakjes meer kopen, maar ik was die week jarig dus kon ik ze wel voor mijn verjaardag meenemen, haha!

Het eerste lakje wat ik meenam was I'm not a Greenager. Dit is een knalgroene lak. Normaal ben ik niet zo van groen, maar de laatste tijd smeer ik alles op mijn nagels, dus kon dit er ook wel bij. In mijn vorige post zag je hem stiekem al, maar hier is de swatch.

En hij is zelfs nog feller dan hij hier lijkt! Ze adviseren er een basecoat onder te doen, dat advies heb ik dus maar braaf opgevolgd. Ik ben toch nog druk aan het smeren met mijn nieuwe Sally Hansen nailhardener. 
Volgens Catrice hebben de lakken een vernieuwd kwastje. Er zit een reservoir systeem in wat ervoor zorgt dat je je kwastje maar 1 keer in je potje hoeft te dopen en daar je hele nagel mee kunt doen. Hier heb ik echter niet veel van gemerkt. Het oudere kwastje vond ik iets fijner, en leek ook wat ronder van vorm. Deze is meer vierkant, wel breed. En er stak een haartje uit, iets waar ik heel slecht tegen kan... Desalniettemin kan een klein kind met dit kwastje haar nagels nog mooi lakken, dus het kan er mee door! 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Veel liefs, Rozanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten