woensdag 20 maart 2013

Nagelverzorgingstijd...

Hallo lieve lezeressen!

De laatste drie weken ben ik ontzettend druk geweest mijn nageltjes te verzorgen. Omdat ik een paar weken acrylnagels heb gehad waren mijn nagels ontzettend beschadigd. Ook hielden ze niet meer op met splijten en breken...
Kijk, zo lelijk waren ze... Ik ben dus een week lang elke dag de Herome Exit Damaged Nails gaan smeren. supermiddeltje is het, na een week waren mijn nagels echt sterker! De gespleten delen moeten natuurlijk eerst uitgroeien, maar ze gingen niet op nieuw splijten!
Het is een klein flesje olie, verkrijgbaar bij Kruidvat, Douglas, Etos, DA, Ici Paris XL en nog meer winkels.
Exit Damaged Nails Kuur voor het direct herstellen van extreem beschadigde nagels na o.a. het verwijderen van kunstnagels. Dit natuurlijke serum is verrijkt met een geavanceerd vitaminecomplex A, C, E, F, panthenol en silicium. Gebruiksaanwijzing: Reinig de nagels met Herome Caring Nail Polish Remover. Gedurende 1 week dagelijks 1 druppel per nagel aanbrengen. Masseer de olie in. Voor een optimaal resultaat geen nagellak gebruiken tijdens de kuur.

Het was moeilijk om geen nagellak te gebruiken, maar ik wil zo graag mooie sterke nagels, dus ik heb doorgezet! Voor mijn verjaardag heb ik een nagelverharder van Sally Hansen gekregen, deze gebruik ik nu elke drie dagen als basecoat. En kijk eens naar het resultaat na 2 en een halve week:
Stukkie beter he?! De nail hardener heet trouwens Sally Hansen Diamond Strength. Even voor de volledigheid. Het gespleten gedeelte is nog aan het uitgroeien, vooral bij mn wijsvinger was het heel erg. Maar ik ben allang blij dat ik weer kan lakken! Deze nailart dus nog als bonus:



Met mijn nieuwe watermerk! Voor meer nailarts kun je me volgen op instagram, ClassyChiqueNailart heet ik. 

Veel lieve groetjes, Rozanne

1 opmerking: