maandag 11 februari 2013

Review: Catrice - Caught on the red carpet

Hallo lieve lezeressen!

Ik was laatst in de Kruidvat om te kijken of de nieuwe Neo Geisha producten van Catrice al in de winkel lagen. Helaas werd ik teleurgesteld, maar omdat ik niet met lege handen weg kon gaan heb ik nog een afgeprijsd lakje meegenomen. Een bordeaux-rode, welke ik (schaam schaam) nog niet in mijn collectie had... Omdat hij nog te koop is, kan ik er nog wel een review over schrijven!


Deze lak dekt na twee lagen mooi af, en droogt supersnel. Dat zijn over het algemeen ook wel de kenmerken van Catrice lakjes! Ik draag het lakje nu al 2 dagen en je ziet er nog geen beschadigingen aan. Dit lakje heeft zoals alle Catrice lakjes een breed kwastje waarmee je je nagels in één of twee stroken gelakt heb. Dit vind ik persoonlijk heel fijn. Catrice nagellakken zijn te koop in de meeste Kruidvat en Trekpleister filialen voor 2,69. Als je hem wilt moet je rennen, omdat hij uit de collectie gaat en nu voor de helft het schap uit gaat!

Liefs Rozanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten